Tuesday, June 12, 2012

mooooooovie!

arini dengan konfidentnye lari dari program WAJIB fac untuk tengok wayang!
tahniah ayu!!(besok menjawab dengan supervisor..padan!)
tadi gi JJ bukitraja tengok citer BOHSIA 2..
                                                               dah tengok??
bagi aku,okla..bolehla..ta rugi rm14..(tak tahu knape wayang kat JJBR tu mahal dari TimesSquare)
kua wayang tu ade gak sumtink yang aku dapat..bagus anak haslam tue bikin cerite ;)
tapi honestly BOHSIA 1 dulu lagi superduper best..aku rase aku ulang tengok dekat doploh kali kot mase kat arau dulu..entah ape la yang seronok sangat..tapi aku memang jatuh cinte abis kat Acai(Sam) tyme tu..power+amazing giler dye acting citer tu..(iye2 je aku)
                                                                terbaekkkk!!
tapi skang bile dye berlakon banyak ngan MIG..hurmmm tak bape nak besh pon ;(
watak tak kuat kot..
tetibe aku da rase macam KIAH PROPA la plak nak komen2 org lain acting..
padahal drama 3rd language aku lagi haremmmm..
jalan cerite ke laut,acting ke awan..ngarot!hahahaha...
malam ni tido senyum lebarlebar(fazrul kate aku kurus sikit)
kahkahkahkahkahkah...;p bye!



No comments:

Post a Comment

just leave ur comment here (: